کشتی سمفونی

برای رفتن به فنلاند باید با کشتی  از روی دریای بالتیک عبور می کردیم. اسم کشتی ما سمفونی بود. این کشتی ۲۰۰ متر طول و ۳۱ متر ارتفاع  و ۱۲طبقه داشت. خیابان، فروشگاه و رستوران های مختلفی در آن بود. استخر و زمین بازی،حتی آرایشگاه و عکاسی هم داشت. وقتی در خیابان آنجا  راه می رفتیم اصلا نمی فهمیدیم که در کشتی هستیم.

روی دریا که بودیم کشتی های بزرگ دیگری هم بودند که از کشور های مختلفی می آمدند.




نظرات 9 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

عجب کشتی ای!!!!
من تو فیلم دیدم فقط همچین چیزی ! مثل کشتی تایتانیکه!

میترا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

خیلی خوبه
خیلیییییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

احسان باکفایت پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://ehsan2011.loxblog.com

سلام من احسان هستم اگه موافق باشی با هم تبادل لینک انجام دهیم ابتدا تو منو با نام ترشحات ذهن من لینک کن و خبر بده تا منم تو رو لینک کنم ممنون میشم باتشکر احسان

فندک پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

آخه چرا انقدر تفاوت؟
خدایا؟ باید به خاطره این همه فرق بین ما و اونا ، به من پاسخ بدی

آناهیتا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

خود این کشتی یه شهر هست که!
دیگه چرا فنلاند رفتین؟ تو همین می موندی
فک کنم از فنلاند بهتر بوده

دایی بزرگه جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ق.ظ

سلام دایی خوش بگذره

حمید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

این آقاهه که عصا داره دستش چه خوشتیپه
کاملا معلومه که اروپاییه

میترا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

نگاه کن! تابلوئه راهنما هم داره. مثل یه شهر میمونه
بری به کی بگی. اینارو کجای دلت بذاری؟

رایی علی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.ali.kiani@yahoo.com

به به عجب کشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد