مایه ی آبروریزی !!!

کارنامه ام را گرفتم  معدلم 20 شد.

دایی علی  به من گفت: تو مایه ی آبرو ریزی هستی با این همه نمره ی20 !!!

ژله

چند روز پیش وقت دندان پزشکی داشتم.

از در که رفتم تو، خانم دکتر دندان پزشک مهربان به من گفت: امروز روز خوشمزه ای است.

با خودم گفتم: یعنی چه روز خوشمزه؟

گفت:شما امروز ژله ی خوشمزه ای می خوری.

بعد  فهمیدم منظورش از ژله، "فلوراید ژله ای" است.

خداییش خوشمزه بود.

بعدش به من 3 تا توصیه کرد:

 اول شیر بخورم

 دوم مسواک بزنم

 سوم شکلات کمتر بخورم

گفتم که شما هم بدانید.

مواظب زمین باشیم

هر دقیقه به اندازه 70زمین فوتبال درخت قطع می شود

این را از کتاب "جودی دنیا را نجات می دهد" خوانده ام.  به شما پیشنهاد می کنم مجموعه ی کتاب های جودی را بخوانید.

ما امسال تصمیم گرفتیم کرسی بگذاریم این کار را هم کردیم .کرسی وسیله ای است که قدیمها برای گرم کردن اتاق از آن استفاده می کردند.چهار پایه ای کوتاه است که روی آن لحاف بزرگ و مخصوصی می اندازند و زیر آن را گرم می کنند .همه دور آن می نشینند و از خوراکی هایی که روی آن گذاشته اند می خورند . 

 اما از بخت بد ما زمستان امسال هوا مثل بهاربود و دلیلش هم این است که هوا آلوده است وزمین گرم شده. همه ی اینها تقصیر آدم هاست.

بهتر است بیشترمواظب زمین باشیم.

سلام

سلام

من هلیا هستم.

در کلاس سوم ابتدایی درس میخوانم.

امروز پس از مدتها باران بارید . چه بارانی !

باران قشنگی بود . هوا را تمیز کرد . حالا می شود بهتر نفس کشید. من خیلی خوشحال شدم . چون باران را خیلی دوست دارم

.باباجی (من به بابا بزرگم می گویم باباجی) که برای پیاده روی بیرون رفته بود خیس برگشت ومرا بغل کرد . من خیس شدم .

از خاله خواهش کردم برایم وبلاگ درست کند . این یک آرزو برای من بود

من امروز بالاخره صاحب یک وبلاگ شدم .قرار شد در این جا از خودم و بازی هاو کارهایی که انجام میدهم و کتابهایی که می خوانم برایتان بنویسم امیدوارم دوستان خوبی پیدا کنم .