هوا خیلی گرمه

 

هوا خیلی گرمه

 

وقتی هوا خیلی گرم می شه بزرگترهاحوصله شون کم می شه و زود عصبانی می شن . بهترین راه برای این روزها آب بازی است. توی تقویم  نوشته روز اول تیر روز آب پاشان است .آب بازی یادتون نره.

روز مادر

مامان جون دوستت دارم       روزت مبارک. 

کتابی برای تابستان

غیر از کتابهای تن تن ،یکی از بهترین کتابهایی که تا به حال خوانده ام،مجموعه کتاب های نیکولا کوچولو است.

داستان ها درباره یک پسر بچه بازیگوش است که ماجراهای جالبی با خانواده اش و دوستان مدرسه اش دارد.

نویسنده  آن گوسینی است و نقاشی های آن را سامپه کشیده است .آنها فرانسوی هستند.پشت جلدکتاب نوشته است:نیکولا کوچولو کتابی است برای کودکان 7 تا 77ساله

تعطیلات این مجموعه را بخوانید قول می دهم شما با خواندن این داستان ها لبخند می زنید.

من از دوستان نیکلا کوچولو از همه بیشتر آلسست و کلوتر و ژواکیم  و روفوس و خود نیکلا را خیلی دوست دارم . اینها را نمی شناسید؟ خوب کتابش را بگیرید و بخوانید .

من خوشحالم

 

 

 می دونید چیه؟ من دوباره معدلم 20 شد.

تمام شد

 

 

هورا ... امتحاناتم  تمام شد. خاله ها و دایی ها آماده باشید من تعطیل شدم

امتحان

 

من امتحان دارم .مامانم بیشتر از من نگرانه . برای مامان من دعا کنید.