یک دوست جدید

من و دوست عزیزم شیرین یک وبلاگ جدید باز کردیم که در آن کتاب، معرفی می کنیم


اینجا

دوستان من

دو دوست خوب ببعی و آقای سی سی(ملقب به بچه)

ببعی هدیه ی دوست خوبم شیرین است


نقــــــــــاشی روی پارچه

با رنگ اکرولیک روی پارچه تترون میشه نقاشی کرد البته اگه طرحتون بزرگ بود و کار زیاد داشت قبلش روی طرحتون چسب چوب بزنید و بعد از اینکه خشک شد رنگ کنید.

من چند تا درست کردم اینجا گذاشتم تا شما هم ببینید


کتابی که دوست دارم


این کتاب درباره ی  پسری است که عاشق اکتشافات است  و روزی کشف می کنندکه در یک چرخ و فلک قدیمی پیرزنی زندگی می کند و پسر با پیرزن دوست میشه و اتفاقات زیادی در این داستان می افتد. 

کتاب خوبی است آن را بخوانید.

مامان مـــــــــن

مامان من نویسنده است و تا به حال هفت کتاب را به چاپ رسانده است

بهترین سیب دنیا،اتاق رو به آب،کلاغ آخر قصه ها،بهار می آید،حال زمین خوب نیست،کاش بادبادک بودم،اگرکمی مهربان تر بودیم.

ادامه مطلب ...

رنگ نوشته ها

رنگ نوشته ها ُبه قول لی لی جون

خاطرات یک بچه چلمن

بگذارید همین جا همین حالا تکلیفم را با شما روشن کنم این چیزی که می نویسم دفترچه خاطرات نیست شرح حال است.تازه همین هم فکر مامان بود،نه فک من!اما اگر او فکر می کند من اینجا از احساساتم می نویسم سخت در اشتباه است!

اگر قبول کردم شرح حال بنویسم،فقط به خاطر این بود که وقتی بزرگ شدم و پولدار شدم این شرح حال به دردم می خورد.

اما حالا توی مدسه بین دو تا بچه خنگ افتادم


نویسنده:جف کینی،مترجم سارا اسفندیارپور






وقتی عروسک ها حرف می زنند همه گوش می دهند


وحشتناک ترین کتابی که تا به حال خونده ام:


پدر"ترینا اودل"عادت کرده به جای عروسک ها حرف بزند و به این خاطر عروسک های زیادی را در اتاق

زیر شیروانی نگهداری می کند و آنجا را موزه عروسک ها می دانند.

ترینا و برادرش"دن"فکر می کنند که همه آن عروسک ها خیلی خونسرد و ساکت اند ولی حالا صداهایی از اتاق زیر شیروانی می آید که نشان می دهد آن ها زیاد هم ساکت نیستند.

این عروسک ها به هیچ وجه نمی توانند زنده باشند!می توانند؟


کتاب وحشت در اتاق زیر شیروانی

نویسنده:آر.ال.استاین

مترجم:مهرانگیز نکو روح

چاپ چهارم

نشر گل آذین