مواظب جنگل ها باشید

سال ۲۰۱۱ میلادی را سازمان ملل  به نام سال جهانی جنگل ها نامگذاری کرده است. 

دیگر خود دانید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مامانی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ق.ظ

مواظب جنگل ها هستیم.چشم سیب کو چک

نارنج یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

تو چقدر حواست به درختاست ...قول میدیم مواظب باشیم !

حمید جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://rahe-sabz.blogfa.com

بیچاره جنگل گلستان. گیر چه کسایی افتاده

علیرضا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام هلیا خانم اگه گفتی من کیم از کجا پیدایم شد بعدش میخام بگم خوش به حالت که دائی علی داری که مهندس پرواز است و تو تونسته ای به کابین خلبان بری من که هنوزه نتونستم برم به کابین خلبان ضمنا مدل ترم اولت چند شده

سلام علیرضا. معدل ترم اولم 20شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

حمید جون ما گلستانی ها اصلا اصلا بد نیستیم.خیلی هم به فکر درختاهستیم.چون استانی سرسبز پرطراوت پراز ابشارهای طبیعی داریم .
دایی من دیده بود یه نفر یک گلوله ی آتشین انداخته توی یکی از دره ها.دنبالش کردن اما نتونستن بگیرنش.تورو خدا دیگه از این حرف ها نزن باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گریه میکنم ها

زهراایزد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://ندارم اما به زودی خواهم داشت

تورو خدا از اینحرف ها نزنید.ماگلستانی ها اصلا بدنیستیم.

حمید چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

زهرا جان منظور من گلستانی ها نبود .همه ی آدم ها بود.همه ی کسانی که به درختها اهمیت نمی دهند و مراقبشان نیستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد