دلم تنگ شده....

خاله نارنج رفت سوئد.

من خیلی گریه کردم حالا خاله جون خوب درس بخون تا زود برگردی.

راستی خاله اون بستن ساک ها و شلوغی اتاقت برای ما شده یک خاطره.

خاله نارنج من به خاطر تو طلوع خورشید را دیدم؛راستی یکی از خودکارهایت را هم پیش من جا گذاشتی.

دوستت دارم خـــــــاله جون

 

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://rahe-sabz.blogfa.com

جاش خالیه اما من یک چیزی رو نمی فهمم
سر صبح آخه وقت سوئد رفتنه؟!!!
راستی اون خودکاره هم دست منه قایمش کرده بودم خالت نبینه
آخه خیلی خودکاره خوبی بود
:)

moh3en شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

نارنج یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ق.ظ

هلیا جون دلم خیلی واست تنگ شده...کاشکی گریه نمیکردی ..من خیلی زود میام..مواظب مامانت باش

زود بیای ها...قول دادی.

نارنج یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ

حالا فهمیدی سحر چه رنگیه؟؟
کدوم خودکارو جا گذاشتم؟؟اونقدر چیزی جا گذاشتم که نگو..

یکی از همون خودکارهایی که برات خریده بودم.

مامان یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

برای خاله آرزوی موفقیت کن و دیگه گریه نکن

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

جای خیلی ها خیلی وقت ها خالیه اما یه روزی بر می گرده مثل همه اون خیلی ها عزیزم

مهتاب یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام سیب کوچولو

جای خاله نارنجت خالی نباشه .نمیدونم خاله برای چه مدت سوئد می‌مونه ولی این رو مطمئنم که اونجا هرچی ببینه از جاهای قشنگ گرفته تا لباس و خوراکی و اسباب بازی وبچه ها ..... اول یاد یه شخص خاص می‌افته :
" سیب کوچولوی باغ خونشون " منتظرش باش تا با موفقیت و یه بغل پر از سوغاتی‌ های جور واجور برگرده خونه تا بازم با شادی درکنار هم روزا رو سپری کنید.

ممنونم مهتاب جون

بابای امیررضا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://من

سیب من/ در هجوم صاعقه ها /اندکی باسحر مدارا کن /صبح فرداکه فصل رویش توست /خیز و خورشید راتماشاکن

نارنج دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سیب خوشگل من خیلی دوستت دارم

من بیشتر

شهرزاد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://shahrzade-ghesegoo.blogfa.com/

منم خیلی دلم براش تنگ شده خودت که شاهد بودی که چه قدر باهام گریه کردیم

دایی بزرگه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://npk.pesianblog.ir

جای خاله خالی نباشه -هجرت چیز خوبیه -چقدر خوبه که خاله ادم باعث بشه آدم طلوع خورشید را ببینه.....راستی بابای امیر رضا عجب شهر قشنگی برات گذاشته :
سیب من/ در هجوم صاعقه ها /اندکی باسحر مدارا کن /صبح فرداکه فصل رویش توست /خیز و خورشید راتماشاکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد