تولد

در ظهر یک شنبه بیست و چهارم تیر ماه در سال هزار و سیصد و هشتاد من به دنیا آمدم. 

یعنی امروز پنجشنبه بیست و چهارم تیر ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه؛من ۹ ساله شدم. 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من امروز وقتی شمع ها را فوت کنم برای اونایی که خیلی دوسشون دارم آرزوهای خوب می کنم. 

همه ی شمایی که وبلاگ من را می خوانید دوستون دارم یعنی برایتان آرزوهای خوب می کنم

نظرات 14 + ارسال نظر
نارنج پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

تولدت خیلی مبارک خاله جون

حمید پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

من برگردم دایی برات توضیح می دم
تولد تولد تولدت مبارک دایی جون.
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

شهرزاد پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مینو پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

هورااااااااااااااااااااا.هلیا جون تولدت مبارک با بهترین ارزوها واسه تو دخترخوشگل باشعور:*

دایی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://rod.blogfa.com

سلام دایی چه روز خوبی است ۲۴تیرماه ۸۰و چه روز خوبی است ۲۴تیرماه ۸۹تولت مبارک دختر خوب......

خیلی ممنون

شیوا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

تولدت مبارک

نارنج جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

هوووورررررررررررااااااااااا

مامان شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ق.ظ

تولد دختر قشنگم مبارک .خیلی دوستت دارم.

میترا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

هلیا جون تولدت مبارک.

بابا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

تولد دختر گلم مبارک

مهتاب یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

هلیای نازنین سیب سرخ مامان و بابا
تولد ۹ سالگی مبارک. همه کسایی که دوستت دارند ( که البته تعدادشون هم خیلی زیاده) آرزو می کنن تولد ۹۰ سالگیتو جشن بگیری .

به امید اون روز

دایی سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://rod.blogfa.com

سلام دایی من بازهم آمدم که تولدت را تبریک بگویم........زنده باشی همیشه.

دایی علی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ق.ظ

تولدت مبارک.

دختر زمستون جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://2khtarezemestoon.blogsky.com/

عزیزم .. الان برای اولین بار بلاگتو دیدم :)
با اینکه بیشتر از یه ماه از تولدت گذشته اما مبارک باشه :) با یه عالمه آرزو های خوب :)
بووووووووووووووس

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد