امتحان

 

من امتحان دارم .مامانم بیشتر از من نگرانه . برای مامان من دعا کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

تو که شاگرد اولی هلیا جون دیگه جای نگرانی نیست!

نارنج شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

از دست این ژیلا...

من یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام بهترین سیب مامان
باشه منم دعا میکنم

مامانا همیشه نگرانن، عزیزم امیدوارم با خبر خوش نمره تاپ گرفتنت مامانی و خوشحال کنی

من ( مصی) یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ






****به بهشت نمی روم، اگر مادرم آنجا نباشد… ****

مامان یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

دوستت دارم هلی

فرزانه یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://dardedel-ba-khoda.blogfa.com/

وقتی خودت مامان بشی میفهمی که چرا مامان ژیلا همیشه نگرانه سیب کوچولوی قشنگشه.
ولی از من به مامان ژیلا نصیحت. این هلیا که من میشناسم همیشه شاگرد اوله. مامانه مهربون نگران نباش.

دایی بزرگه دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://rod.blogfa.com

مامان هلیا سلام .جایی خواندم ما همیشه فرع را جایگزین اصل می کنیم مهم هلیا است نه امتحان .میبینی چه صادقانه و محترمانه نگرانیت را که به او هم منتقل شده است را بیان کرده. وای از دست شما مامانا!!؟
هلیا جون خودت باش که هستی .برا مامانتم دعاکن .راستی این روزا به دعا محتاجم برا دایی بزرگه هم دعا کن . دعای بچه ها زود مستجاب می شه .

احمد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://iran-sarzamine-man.blogfa.com

من میدونم وقتی کارنامه ات رو گرفتی معذلت میشه ۲۰ دوباره دایی علی میگه آبروی منو بردی با این همه ۲۰

مهری دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

من هم واسه تو ُُهم واسه همه بچه هایی که مامانشون نگرانه انتحاناتشونه دعا می کنم .
موفق باش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد