ژله

چند روز پیش وقت دندان پزشکی داشتم.

از در که رفتم تو، خانم دکتر دندان پزشک مهربان به من گفت: امروز روز خوشمزه ای است.

با خودم گفتم: یعنی چه روز خوشمزه؟

گفت:شما امروز ژله ی خوشمزه ای می خوری.

بعد  فهمیدم منظورش از ژله، "فلوراید ژله ای" است.

خداییش خوشمزه بود.

بعدش به من 3 تا توصیه کرد:

 اول شیر بخورم

 دوم مسواک بزنم

 سوم شکلات کمتر بخورم

گفتم که شما هم بدانید.

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://dardedel-ba-khoda.blogfa.com

ژله! خیلی دوست دارم!
مخصوصا ژله های اون شبی که درست کرده بودی.
یادت باشه آخرش هم دستور درست کردنشو بهم ندادی ناقلا!
فکر نمی کنم از ژله فلورایدی خوشم بیاد!
ولی به یکبار امتحان کردنش می ارزه!
مگه نه؟! ;)



دوباره بیایید خونه مون تا دستورشو بهت بگم .

یک زن شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

مطمئنم دختر عاقلی مثل تو به حرفای دکترشم گوش میده و از مرواریدای سفید و قشنگش خوب نگهداری میکنه.

مامان شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

راستی چه چوری قراره شکلات کمتر بخوری دخترم؟

دایی علی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

مواظب دندونهای خرگوشیت باش دایی جون

خاله نارنح شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

چه روزهای سختی می شه بدون خوردن شکلات

سینا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://topboy203.blogsky.com

سلام هلیا جان
خوبی ؟
عزیز
نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم که شکلات نخورم . ولی مسواکم رو می زنم
هر روز صبح هم شیر میخورم .
مراقب دندونهات باش .
موفق باشی

دایی بزرگه شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://rod.blogfa.com

من شکلات دوست دارم -هلیا را بیشتر از شکلات!

مهری (بهترین همکار مامان ) سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام هلیا جون . من که خوبم ُ انشا ا... که تو هم همیشه خوب باشی .
دو با بیشتر ندیدمت ُُچند باری هم تلفنی باهات تلفنی باهات صحبت کردم . نمی دونم منو یادت می یاد یا نه . اما من خوب تو رو یادم .
نوشته های شیرین و با نمکت خوندم . مطمئن باش بعداز این همیشه وبلاگت چک می کنم و منتظر نوشته های جدیدت هستم .
سعی کن بیشتر و بهتر بنویسی تا هر چر چه زود شاهد چاپ کتاب های قشنگت باشیم .


دوستت دارم
مهری

خیلی ممنونم .منم شما را را دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد