سلام

سلام

من هلیا هستم.

در کلاس سوم ابتدایی درس میخوانم.

امروز پس از مدتها باران بارید . چه بارانی !

باران قشنگی بود . هوا را تمیز کرد . حالا می شود بهتر نفس کشید. من خیلی خوشحال شدم . چون باران را خیلی دوست دارم

.باباجی (من به بابا بزرگم می گویم باباجی) که برای پیاده روی بیرون رفته بود خیس برگشت ومرا بغل کرد . من خیس شدم .

از خاله خواهش کردم برایم وبلاگ درست کند . این یک آرزو برای من بود

من امروز بالاخره صاحب یک وبلاگ شدم .قرار شد در این جا از خودم و بازی هاو کارهایی که انجام میدهم و کتابهایی که می خوانم برایتان بنویسم امیدوارم دوستان خوبی پیدا کنم .

نظرات 13 + ارسال نظر
مامان جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام عزیزم. مبارکه

سینا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ http://topboy203.blogsky.com

سلام هلیا جان
بهت تبریک میگم که برای خودت وبلاگ درست کردی .
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی .

خاله کوجیکه جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام هلیا دیدی بالاخره من برایت وبلاگ درست کردم دایی درست نکرد؟یادداشتهای قشنگ بنویس

خاله فرح جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

دوستت دارم هلیا

کیمیا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.eblis-satan.blogfa.com

سلام عزیزم. مبارکه. امیدوارم همیشه خوشی هاتو بنویسی.

ممنون کیمیا

مامان جی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

خیلی عزیزی

بابا جی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

چهار تا بوس یادت نره

با با جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

خیلی خوشحالم.

دایی بزرگه جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://mahdipor.blogpars.com

سلام دایی هوراااااااااااااااااهلیا وبلاگ درست کرده بازم هورااااااااااااااااا
خیلی دوستت دارم -بابا و مامانتم خیلی دوست دارم.مامان بزرگ و ببابزرگ و خاله ها و دایی هاتم خیلی دوست دارم. خلاصه خیلی دوست دارم.
خوب کاری کردی که به خاله گفتی برات وبلاگ درست کنه .این مثل یک دفتر میمونه که همه می تونن بخونن و این خیلی خوبه .موفق باشی دایی .من تو رو لینک میکنم و به این افتخار میکنم دوستت دارم .

ممنون دایی نظام-منم شما را دوست دارم

نقاب جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام دوست به رسم سن کوچک اما رسم دل پروسعت..

تبریک من را هم پذیرا باش...

امیدوارم در سایه پدر و مادر بزرگوارت موفق باشی.

ممنونم

نارنج یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

هلیا جون چقدر دوست پیدا کردی

شهرزاد یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

وبلاگت خیلی قشنگه دختر دختر خاله

سلام شهرزاد جون
خیلی ممنونم ازت

سبا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

بالاخره یه روز مثل مامانت نویسنده بزرگی میشی. برایت ارزوی موفقیت میکنم.

خیلی ممنون سبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد