کریسمس مبارک



جودی دمدمی برای بابانویل فهرستی بلند بالا آماده میکند.

ولی استنیک دلش فقط یک چیز می خواهدبرف.صد سال است توی شهرشان برف نباریده و انگار دیگر همه آن را از یاد برده اند. اما نه،امسال پستچی جدیدی به محلشان آمده که اسمش بابا برفی است و قیافه اش هم شبیه یک جن کوتوله است.

 

من دوست دارم این روزها را

1.بوی خوب غذا وقتی از مدرسه میام خونه

2.وقتی مامانم با من بازی میکنه

3.وقتی با مداد رنگی هایم بازی میکنم

4.وقتی برف می بارد میریم برف بازی وآتش روشن میکنیم

5.من پنجشنبه ها را دوست دارم چون خونه مادر بزرگم شلوغ و شاده

 

6.هرروز سر زدن به وبلاگ مورد علاقه ام

7.دیدن کارتون اسمارفها بهد از 10 بار دیدن

8.خواندن کتاب پیرزنی در چرخ و فلک و جودی و استنیک در جزیره گنج بعد از هزار بار خوندن

9.قرار گذاشتن با گروهم

10.شب چله و کرسی گذاشتن

کتاب بخوانید


می خوانیم که بدانیم تنها نیستیم.



"سی اس لوییس"

سی اس لوییس نویسنده مشهور ایرلندی و خالق سرگدشت نارنیا


کتاب نارنیا خیلی قشنگه.


کارهایی هست برای روز

مثل شستن دست ها،درس خواندن ، بازی کردن

میز ناهار را چیدن

کارهایی هست برای شب

مثل چشم بستن و خوابیدن

رویاهای شیرین داشتن

گوش هایی برای نشنیدن

کارهایی هست برای هیچ وقت

نه روز، نه شب

نه در دریا ، نه در خشکی

مثل برپاکردن جنگ


"-جانی رو داری"


جانی رو داری در سال 1920 در ایتالیا به دنیا امد.او یکی از نویسندگان کودک و نوجوان است.