مجموعه سنت کلر

 داستان دوتا دو قلو به نام های ایزابل و پاتریشیا اوسالیوان هست که بعد از تمام کردن درس های ابتدایی در مدرسه ی قدیمی

 

 خود"Redroofs" به اجبار پدر و مادر خود وارد مدرسه ی سنت کلر  میشوند.در ابتدا به خاطر عصبانیت خود از پدر و مادرشان

 

 دست به لجبازی میزنند و سعی می کنند که اینقدر بد رفتار کنند که اونارو از این مدرسه شبانه روزی اخراج کنند ولی بعد شرایط

 

 عوض میشود و کلی اتفاق جالب براشون می افته!از جشنای شبانه گرفته تا جنگ با معلم فرانسه خودشون و کلی اتفاق  دیگر

 

پیشنهاد میکنم این مجموعه کتابارو حتما بخونید.نویسنده ی این مجموعه انید بلایتون و از انتشارات کیمیا(هرمس) به چاپ  رسیده. 

 

 

 

  • دوقولو ها در سنت کلر  
  • دوقولوهای اوسالیوان 
  •  دومی ها در سنت کلر 
  • سومی ها در سنت کلر 
  • -ترم تابستانی در سنت کلر
  • -کلودین در سنت کلر 
  •  پنجمی ها در سنت کلر
  •  ششمی ها در سنت کلر

 

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

باشه حتما . چون اگه تو بگی خوبه حتما خیلی قشنگه

زهرا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

عالیه که کتاب معرفی میکنی

سینا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

من به خاطر این کتاب عینکی شدم

نیلوفر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

من عاشق دومی ها در سنت کلرم

علی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

وبلاگ قشنگی داری حتما میخوانم

نازنین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

این مجموع رو تابستان دادی من بخوانم عــــــــــــــــــــالی بود

شیما چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

ممنون برای معرفی کتاب

خواهش میکنم عزیزم

مبینا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

من عاشق این کتاب هستم

سنت کلر شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام.ببخشید من دنبال این متاب لز پنج سال پیش گشتم و
دوقولو ها در سنت کلر
دوقولوهای اوسالیوان
کلودین در سنت کلر
ترم تابستنی در سنت کلر
این ها رو خیلی گتم ولی متاسفانه پیدا نکردم.بقیش رو هم پیدا کردم و خریدم فقط این چهار تا مونده.
شما میدونید من فایل پی دی اف این کاب هارو باید کجا پیدا کنم؟؟
و یا از کجا بخرم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد