من دوست دارم این روزها را

1.بوی خوب غذا وقتی از مدرسه میام خونه

2.وقتی مامانم با من بازی میکنه

3.وقتی با مداد رنگی هایم بازی میکنم

4.وقتی برف می بارد میریم برف بازی وآتش روشن میکنیم

5.من پنجشنبه ها را دوست دارم چون خونه مادر بزرگم شلوغ و شاده

 

6.هرروز سر زدن به وبلاگ مورد علاقه ام

7.دیدن کارتون اسمارفها بهد از 10 بار دیدن

8.خواندن کتاب پیرزنی در چرخ و فلک و جودی و استنیک در جزیره گنج بعد از هزار بار خوندن

9.قرار گذاشتن با گروهم

10.شب چله و کرسی گذاشتن

نظرات 11 + ارسال نظر
bozboz ghandy پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.dodo3.blogfa.com

تازه پنجشنبه بعدش جمعه است و جمعه ها هم تعطیله

شیشی -شیرین شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

منم همه اینها را دوست دارم.
مخصوصاپنجشنبه ها چون خانه مامان بزرگ من هم همه هستیم پسر عمو دختر عمو.................خیلی خوش میگذرد

parmida شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.parmida78.persianblog.ir

منم این روزها رو دست دارم چون خیلی خوبن

لی لی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

منم عاشق همه اینهام... بهانه های کوچک خوشبختی

دایی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

منم تو رو دوست دارم اندازه همه دوست داشتنهای تو!

اولین روز زمستان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

ما این جا برف نداریم
رفتی برف بازی مارو یادت نره

Yegane پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://winx-tecna-bloom.blogfa.com

سلامممممممم
بیا وبم به نظر

سادی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://sadi44.blogfa.com


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
سلام وبه زیبایی داری به منم سربزن منتظرم

ممنون چقدر زحمت کشیدید

مهتاب سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

رفتن به کافـــــــــــــی شاپ

بهار سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

وقتی فیلمی که سالها دنبالشی رو پیدا میکنی.

سینا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

وقتی بخاطر برف زیاد همه جا را تعطیل میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد