برنامه محبوب من

عروسک های دوست داشتنی دوباره عید ما را پر از شادی کردند.


آقای طهماسب،آقای جبلی ممنونیم


نظرات 8 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://rahe-sabz.blogfa.com

عاشقشونمممممممممممممممم
حمید جبلی رو از بابای خودم که بیشتر نه اما دوسش دارم
:)

کبریت پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

چی می شد هر شب کلاه قرمزی می ذاشت؟

موافقم

فاطمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

عالی بودن. حرف ندارن. کاش تموم نمی شد :((((((

دلم براشون تنگ شده

آناهیتا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

حیف :(

جاشون خالیه

آرزو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

آقای طهماسب،آقای جبلی مچکرییییییییییم

farley سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

کبریت جون اونوقت شاید کسی به این اندازه قدرش رو نمیدونست! (;
*
منکه عاشق این فامیل دورم! حالا بماند یکی بهم گفته بود اسم قبلیم ( فاملی ) اونو یاد فامیل دور میندازه ! فکرشو بکن!

چه خوب

نارنج یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

عید قشنگی بود..تماشای کلاه قرمزی به همراه تمام اعضای خانواده ...

صدف رسولی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://sadafr.blogfa.com

من میمیرم واسه آقای همساده و جیگر و ببیی!!!!!!!!!!
گفتم یا نگفتم؟!«صدای آرام»گفتم یا نگفتم؟!«کمی بلندتر»گفتم یا نگفتم؟!«صدای متوسط»گفتم یا نگفتم؟!«فریاد!!!!!»
هـــــــــــــــــــــــــــــــــه هــــــــــــــه هــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد