ماهی ها زود می میرند


ما امسال ماهی نخریدیم چون همه ماهی ها زود می میرند. مگه چه گناهی کردن


برای چی از بچه ها و مامان باباهاشون جداشون می کنین


من امسال تصمیم گرفتم که نقاشی یه ماهی رو بکشم


اینجوری همیشه زنده می مونن


:)

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://rahe-sabz.blogfa.com

چقد تو مهربونی آخه دختر. این خلاقیتت هم به خودم رفته

کبریت پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

شما که انقدر مهربونی باقالی پلو رو پس با چی خوردین؟

آناهیتا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

ماهیه ما مرد. خوش به حالت که ماهیت هنوز زندست. ماهی ها خیلی گناه دارن

متاسفم. سال دیگه مثل من روی تنگ ماهی نقاشی کن

فاطمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

ما هی ها خیلی حساسن. از بچه هاشون که جداشون می کنن دق می کنن خب

مامانی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

چه کار قشنگی کردی دختر مهربونم

farley سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

خیییلی خلاقی. آفرین، خوشم اومد! من هنوز ماهیم نمرده هرروز بهش نون ریز میکنم میدم و آبش رو هم عوض میکنیم زنده بمونه :)

حمید شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

آیا میدانید ماهی های بداخلاق در دریا ب سگ ماهی موسومند؟

نارنج یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

آفرین به تو عزیز دلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد