روز خوب سوئدی ها

سوئدی ها زمستانهای بسیار طولانی و تابستانهای خیلی کوتاه دارند.برای همین ، قدر روزهای آفتابی را می دانند.

روزهای آفتابی همه مردم از خانه بیرون می آیند و شاد و خوشحالند.

دسته عینک مادرم احتیاج به تعمیر داشت.آن را به عینک سازی بردیم وقتی میخواستیم پول بدهیم ، مرد فروشنده با لبخند گفت: وقتی آفتاب این قدر زیبا می درخشد، من نمیتوانم از شما پول بگیرم !!



نظرات 13 + ارسال نظر
PaRi شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام هلیا خوشگله! :)
با این سن کمت خیلی جاهارو گشتیا... ;)
خاله منم سوئد زندگی می کنه.هواش واقعا سرده حتی تو تابستون!
به وبلاگ منم سر بزنی
فعلا عزیزم.

PaRi یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام مارکوپولو!! میای وبلاگم آدرس وبلاگتم بنویس که بقیه بیان.
بازم بهم سر بزن عزیزم! خوش بگذره!

میترا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

چه هوای خوبی. به به

حمید دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

اینجا هم روز خوب داریم ، روز خوب میاد فقط چون عجله داره زود می ره

فندک دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

یه روز خوب هم برا ما میاد. که ما همو نکشیم

شهرزاد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

به به دختر خوشگل
خیلی بهت خوش میگذره ااااااااااااااااااااااااااااااا :*
جای ما رو هم خالی کن :*
دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

دایی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام دایی

سلام

مهری پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام هلیا . جای ما روهم خالی کن

دایی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام

فائـزه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://f-h.blogsky.com

سلام هلیا خانوووووم خوبی؟ منو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟ نه فکر نکنم! قبلا به اسم ناشناس میومدم پیشت ( -Unknown- )
خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم دلم تنگ شده بود داشتم آرشیو ام رو میگشتم نظر تو رو هم دیدم دلم هوای وبلاگتو کرد!
مسافرت خوش میگذره خانومی؟ حسابی کیف کردی؟؟؟ (:
میگم چقد اون مرد فروشنده انسان بود ...

مهری چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

هلیا کی بر می گردی ؟
دلمون برات تنگ شده . بیا دیگه

نغمه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

هلیا جون من شاید خیلی سنم از شما بیشتر باشه.اما وقتی دایی علی ادرس وبلاگت رو داد باور نمی کردم که اینا نوشته های خودت باشه.واقعا به تو باید افتخار کرد.حالا میفهمم دایی علی چرا انقدر دوست داره.خیلی دوست داشتنی . خوشگل و با هوش هستی خلاصه هر چی بگم کم گفتم.هزار تا می بوسمت.هر وقت اومدی تهران به دایی علی بگو من رو ببر پیش نغمه.خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت. کلی ازت درس گرفتم عزیزم.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

چه باشعور!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد