آدم برفی سلام

خاله نارنج بعد از دو هفته برگشت.

وقرار شد آنجا که برف زیاد است به جای من یک آدم برفی بزرگ درست کند.

نظرات 11 + ارسال نظر
مامانی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

آدم برفی سلام

مامانی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

قرار شد به جای همه ی ما برف بازی کند و روی برفها سر بخورد.مگه نه نارنج؟

-Unknown- چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://f-h.blogsky.com

الهی!:-*
تو منو یاد بچگیای خودم انداختی دخمل!
همسن تو بودم که وبلاگ نویسی رو شروع کردم.اما در کل از ۷ سالگی من اینترنتی شدم تاااااااااااا حالا که ۱۶ سالمه و سوم دبیرستانم!:) وبلاگت رو از دست نده بذار هرچی خاطره هست همینجا ثبت شه یه آرشیو میشه از بچگیت تا وقتی بزرگ شدی٬ اونوقت وقتی به سن من رسیدی میری مطالب ۸-۷ سال پیش رو بخونی یه حس قشنگی بهت دست میده!:)
علاقه مندیاتم خوندم مثل خودمی!(;
به به مشهد هم که زندگی میکنی٬خوش به حالت...هروقت رفتی زیارت دعا یادت نره ها...(;
وقتی به سن تو بودم سرگرمیام معلم بازی بود + بازی های فکری! ... یه کیفی میکردم :) ولی زیاد تلویزیونی نبودم!
کلا کتاب های رمان و فیلم های تخیلی و ماورایی رو خیلی دوست دارم!:)

از آشنایی با شما که اسمتو نمی دونم خوشحال شدم

نارنج چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

و به جای تو شکلات بخورم؟

حمید چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://rahe-sabz.blogfa.com

قرار شد از طرف من هم یک گلوله برفی بخوره تو صورتش با این خرجی که انداخت رو دستمون تو این وضع!یک باک بنزین خالی کرد و رفت
:)

-Unknown- پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://f-h.blogsky.com

ناناز ناناز!!
میتونی منو فامـِـلی صدا کنی !
*
مرسی...قالب وب تو هم خوشگله عزیزم!‌:-*

سبا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

چه خبرا سیب کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عرفان پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.esabet.blogfa.com

ببینم هلیا سیب زردی سبزی قرمزی اصلا زمینی هستی یا درختی
هر چی هستی خیلی شیرینی

نارنج پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

این حمید خیلی نامرده...یادش یخیر قبلا که روزی ۱ باک میسوزوندم!!!!

احمد جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

خوش به حال خاله نارنج کاش اینجا هم برف بیاد. مگه نه؟

شهرزاد جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

بگو برای منم درست کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد